Home Klachtenregeling
Ondanks dat Markel zich altijd ten volle inzet, kan het zo zijn dat u onverhoopt niet tevreden bent over onze dienstverlening. Markel hoort graag uw mening of dat nu positief of negatief is. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Heeft u een klacht neemt u dan contact met ons op.
U kunt ons bereiken:
Per e-mail
info.nl@markel.com
Per telefoon
010-7981000
Per Post
Markel
Weena 505
3013 AL Rotterdam
Wij zullen de ontvangst van uw klacht bevestigen. U kunt binnen maximaal twee weken na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie op uw klacht verwachten.
Mocht de klacht erg gecompliceerd zijn, dan kan het zo zijn dat wij langere tijd nodig hebben om uw klacht inhoudelijk te beantwoorden. Uiteraard zullen wij u het laten weten indien deze situatie zich voordoet.
Vervolg klachtenprocedure
Mocht u niet tevreden zijn over de behandeling van uw klacht, dan kunt u tevens gebruik maken van de vervolg klachtenprocedure van Markel. Uw klacht wordt dan beoordeeld door de directie van Markel. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, dan kunt u ons mailen op legal.nl@markel.com onder vermelding van directieklacht.
Kifid
Markel is aangesloten bij het Kifid. Het Kifid behandelt klachten van consumenten indien de verzekeraar en de consument er gezamenlijk niet uit zijn gekomen.
Als u ook na behandeling van uw klacht door de directie ontevreden blijft, dan kunt u binnen drie maanden een klacht indienen bij het Kifid. Wij verwijzen u voor een nadere toelichting op hoe u dit kunt doen graag naar de website van het Kifid, www.kifid.nl. U kunt hier tevens een sneltest doen om te beoordelen of het Kifid bevoegd is om over uw klacht te oordelen.
Rechter
U heeft los van bovenstaande opties ook de mogelijkheid om naar de rechter te stappen indien u niet tevreden bent over de dienstverlening van Markel.
Markel werkt uitsluitend via intermediair